New Song Stafie de George Hentu | How I Got Into Music .

New Song Stafie de George Hentu

;

Verse 1

Pasii tradarii si ai umilintei
m-au adus mai aproape de tine
Imi doresc sa te am langa mine
insa imi este interzis sa ma gandesc la tine


Stafie de George Hentu
Am plecat si mi-am pus inima in cui
De atunci nu mai bate, de atunci nu mai simte
Am plecat si inundat de lacrimi tarzii
Am decis sa merg inainte si sa uit ca te-am iubit.

Acum sunt altul, un alt personaj dintr-o alta poveste
O poveste in care tu nu mai existi decat in :

Chorus


Mintea mea disperata ce doreste sa te mai vada macar o data
Vrea sa simta ca esti bine, nici nu stii ce dor ii e de tine
Existi doar ca o plasmuire , nu esti real, esti doar o stafie
Ce imi mai tine companie in noptile lungi, eterne si singure.


Verse 2



Se apropie momentul, se apropie clipa in care
Mi-ai spus la revedere  si usa-n fata trantindu-mi-o tare
In bucati m-ai facut, ce inca sunt imprastiate in zare
Astept un  moment de pace, sa le pot culege pe toate.

Inca te caut printre amintiri ce candva imi ofereau confort
Esti doar venin ce te crezi antidot.


Sunt acelas om  dintr-o similara  poveste
O poveste in care tu nu mai existi decat in vise sterse.


Chorus



Mintea mea disperata doreste sa te mai vada macar o data
Vrea sa simta ca esti bine, nici nu stii ce dor ii e de tine
Existi doar ca o plasmuire , nu esti real, esti doar o stafie
Ce imi mai tine companie in noptile lungi, eterne si singure.

 HOWIGOTINTOMUSIC  .